donderdag 7 juni 2018

De Ferry Story




Deze week onze tickets voor Corsica ferry's aan het afdrukken, en nakijken of alles wel degelijk in orde was voor de overzet naar Corsica.

Ik had bij m'n oorspronkelijke reservatie iets gelezen over slapen aan boord tijdens de nacht, en dat de boot vanuit Livorno dan 's ochtends zou vertrekken.
Dat blijkt Nautel te noemen, en ging er dan ook vanuit dat ik dit ook zo geboekt had.
Ik vond dit niet op m'n documenten, dus ben ik her en der gaan informeren, bellen ( dat heeft Ann gedaan 😉) en mailen. 

Niet dus.............


Ik had een telefoon nr gevonden van Corsica Ferry's waar je moest bevestigen voor Nautel, en heeft Ann dus gebeld naar daar. Na 20 min kreeg ze eindelijk een niet zo vriendelijke man aan de lijn die niets kon doen omdat we via A Ferry hadden geboekt.
Dus met hen contact genomen via mail, en vandaag een telefoontje gekregen, in het engels, wat ik wel spreek, om te melden dat ze het gingen nakijken en eventueel aanpassen.
Uiteindelijk de bevestiging gekregen dat we Nautel hebben en dat we de avond voor de afvaart aan boord kunnen en slapen. 😎

Nu is het aftellen geblazen.

Nog 10 nachtjes.............



Geen opmerkingen:

Een reactie posten